دیدار شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و امام جمعه بوئین زهرا با دکتر زاهدی استاندار قزوین

مبادله تفاهم نامه بین شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا
دکتر حسین غیاثوند، شهردار بوئین زهرا در مصاحبه با خبرگزاری شهرهای اسلامی (icnpress): مدیریت متحد شهری و سیاست های جزیره ای!/ لایحه مدیریت واحد شهری هدفی روشن در راستای پیشرفت شهرها.

در جلسه دیدار شهردار، اعضا شورای اسلامی شهر و امام جمعه بوئین زهرا با دکتر زاهدی استاندار قزوین که یک و نیم ساعت بطول انجامید، مسائل و مشکلات مطرح و مورد دستور پیگیری استاندار محترم قرار گرفت.

در این جلسه دکتر غیاثوند ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه و عنایت ویژه استاندار محترم به مناطق استان به ویژه بوئین زهرا و با تاکید به اینکه با دستور استاندار محترم بخشی از مشکلات بوئین زهرا مرتفع گردیده است، اظهار کرد: شهروندان بوئین زهرا قدردان توجهات استاندار محترم هستند. وی سپس با بیان اینکه شهرداری بوئین زهرا علیرغم تمام محدودیت ها و مشکلات، پروژه های خوبی را در دست اجرا دارد، افزود: ترمیم بخشی از زیرسازی، بتن ریزی و آسفالت بلوار شهید بهشتی به عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی کشور در دست اجراست که متاسفانه دستگاههای مربوطه با شهرداری همکاری لازم را نداشتند. ولیکن شهرداری با استفاده از ظرفیت های موجود خود این پروژه که در نوع خود شاخص و کم نظیر می باشد را در دست اتمام دارد.

سپس حجه الاسلام والمسلمین رضوانی امام جمعه بوئین زهرا از اهتمام ویژه و پیگیری های استاندار تلاشگر جهت مرتفع نمودن مسائل استان و به ویژه شهر بوئین زهرا تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر زاهدی با تاکید بر اینکه سیاست و راهبرد مدیریت کلان استان توزیع عادلانه امکانات می باشد، بیان نمود: تلاش داریم اعتبارات استان را به صورت مناسبی در مناطق تقسیم نماییم. وی افزود: شهر بوئین زهرا با توجه به ظرفیت ها و مرکز شهرستان بودن، باید بیشتر مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت امنیتی زیر را وارد نمایید *