همزمان با کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان: رونمایی از المان کنگره 3000 شهید استان قزوین و تندیس شهید مدافع حرم الیاس چگینی.

حضور پر شور شهردار و کارکنان شهرداری بوئین زهرا در راهپیمائی باشکوه روز 13 آبان
هدیه خوش حسابی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوئین زهرا به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و هفته وحدت

دکتر حسین غیاثوند شهردار بوئین زهرا خبر داد: همزمان با دومین روز از کنگره 3000 شهید استان قزوین، مراسم رونمایی از المان کنگره 3000 شهید استان قزوین و تندیس شهید مدافع حرم شهید الیاس چگینی روز دوشنبه بیست و یکم آبان ماه برگزار می شود.

شهردار بوئین زهرا ابراز داشت: این دو المان که با کیفیت عالی و با فضاسازی زیبا در مدت کوتاهی ساخته شده، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی رونمایی خواهد گردید.
وی با بیان اینکه شهداء حق بزرگی بر گردن ما دارند، تصریح کرد: کلیه افراد جامعه به ویژه مسئولین می بایست در پاسداشت خون این عزیزان با تمام قوا تلاش نمایند و در این خصوص شهرداری بوئین زهرا اقدامات مختلفی انجام داده است که آئین رونمایی یکی از آنهاست.

ایشان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترویج و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء، عنوان نمود: شهداء عزیز با نثار جان پاکشان درس بزرگی به ما دادند و امروز سربلندی کشور عزیزمان مدیون ایثارگری های آن بزرگواران است. زنده نگه داشتن یاد این عزیزان تاثیر بسزایی در شناسایی فرهنگ شهادت و ایثار به نسل های پس از انقلاب اسلامی دارد و مسئولین در این خصوص وظیفه خطیری بر عهده دارند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت امنیتی زیر را وارد نمایید *